Школи

Школи психології,  лідерства,  успішності,  розвитку.

Всі діти навчаються дуже охоче, правда, якщо не відбити в них це прагнення ще змалку. (Вильхелм Педерсен (Vilhelm Pedersen. Ілюстрації казок та історій Ханса Крістіана Андерсена):Вильхелм Педерсен (Vilhelm Pedersen)1

Користь так званого «розвивального навчання» неадекватно перебільшена. Навпаки, на практиці дітям частіше завдається шкода — невмілим здійсненням навчального впливу можна сформувати відразу до будь-якої форми навчання.

 

Навчання дітей доцільно проводити спільно з їхніми більш старшими друзями або знайомими (Николай Богданов-Бельский. Новая сказка. 1891):
Микола Богданов-Бєльський. Нова казка. 1891

В сімейному колі природне прагнення дітей до пізнання може бути задоволене шляхом спілкування зі старшими дітьми. Але якщо дитина в сім’ї одна, на певному віковому етапі її розвитку необхідно спеціально створювати умови для спілкування і не тільки з однолітками, а також з молодшими та старшими дітьми. Сучасна педагогіка стверджує, що людина прагне до спілкування з оточуючими біля семи вікових категорій – від новонароджених до осіб похилого віку.

 

У підлітків прагнення до навчання може бути просто непереборним (Микола Богданов-Бєльський. Учениці.1901):
4 T

Важко переоцінити позитивний вплив на розвиток та формування дитячої особистості читання книг. На відміну від часто шкідливого неконтролюваного за змістом та об’ємом процесу перегляду дітьми відеоряду (через комп’ютер, телевізор чи інші пристрої), (мульт- чи звичайних фільмів, телевізійних новин або розважальних передач, комп’ютерних ігр). Читання ж книг при елементарному контролю їх змісту, освітлення, вибору пози та часу для цього сприяє становленню раціонально-логічного понятійного мислення та розвитку психіки.

 

Жінки більш охочі до навчання, хоча й читають переважно газети (Cassatt Mary. Woman Reading in a Garden,1880):
Mary Cassatt

Існуючі в структурі центра школи – це окремі навчальні проекти переважно психолого-педагогічної та частково валеологічної (оздоровчої) тематики. Спрямовані на надання слухачам структурованих наукових знань практичного спрямування задля підвищення рівня ефективності їх життєвого здійснення в сім’ї та професії. Кожен із проектів потребує також значної самостійної навчальної роботи слухачів.

 

 

Разом з тим, жінки схильні до передачі знання одна одній, охоче діляться інформацією, хоча, зазвичай, не особливо значущою (Перегрин Хиткот, Красотки):
Перегрин Хиткот

У жінок більш поверховий підхід до пізнання оточуючого світу, але ширше коло інтересів. У чоловіків, зазвичай, навпаки – вони прагнуть до поглибленого вивчення якогось одного предмету чи галузі пізнання і менше цікавляться іншими.

 

Чоловіки ж більш зосередженіші та серйозніші під час занять (Михайло Врубель. Портрет К.Д. Арцибушева. 1897):
Михайло Врубель. Портрет К.Д. Арцибушева. 1897

 

Чоловіки більш схильні до аналізу, раціонально-логічного мислення, інтелектуального типу пізнання. Жінки ж віддають перевагу синтезу, конкретно-образному мисленню та емоційному типу пізнання.

 

Часто для навчання формуються змішані за віком та статтю групи (Микола Богданов-Бєльський. Недільне читання в сільській школі. 1895):
Микола Богданов-Бєльський. Недільне читання в сільській школі. 1895

 

Змішані групи призвані нівелювати недоліки та збільшувати переваги учасників різного віку і статі з відмінними типами світосприйняття.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>